“Slip for besværet – få bragt det hele til døren”

Al levering og afhentning er takseret efter postnummer, og dækker 10 meters indbæring/udbæring fra varebil i jordplan. Op-/nedbæring til anden etage takseres individuelt og skal bestilles på forhånd.

For forhold, som kan lette levering og afhentning, beder vi Dem maile til bent@bedsttilfest.dk

Levering til Deres bopæl foregår kollektivt i tidsrummet 9.00-17.00 og kan evt. oplyses før levering. Levering og afhentning kan foregå op til 3 hverdage før og efter Deres arrangement.

Betaling skal ske over netbank. Reg.- og kontonr. kan ses i sidefoden på Deres ordrebekræftelse.

Vi skal kunne se Deres indbetaling min. 4 dage før anførte leveringsdag.

Når Deres varer er lagt i kurven og Deres data er indtastet (inkl. postnummer), vil leveringsprisen fremgå på ordren.

“Spar penge – Afhent selv bestilte varer”

Visse varer kan selvafhentes på vores adresse.
Selvafhentning kan finde sted alle hverdage mellem kl. 9.30 – 16.30. De skal blot henvende Dem direkte i vareudleveringen, hvor betaling finder sted.
Vi tager imod Dankort, Visa, MasterCard, Maestro, American Express og MobilePay.

Som kunde sørger De selv for at læsse og tømme Deres transportmiddel.
Transport skal altid ske i lukket vogn, og der må således ej anvendes åben trailer, hestetrailer eller tagbagagebærer.
Borde og stole skal kunne stå oprejst og fastspændt.

Returnering af varerne foregår samme sted som ved udlevering.

Returnering af varer skal ligeledes finde sted inden for samme tidsrum.

Der tillægges altid depositum ved selvafhentning.